Mystery Visit voor horeca en bedrijven

Een mystery visit kan zeer verhelderend zijn. Het geeft u een kijk op uw zaak door de ogen van uw gast.

Uw zaak staat voortdurend onder het kritisch toezicht van uw gasten en klanten. U en uw personeelsleden geven het beste van zichzelf om de gasten / klanten van dienst te zijn. Toch kan het wel eens fout lopen. Soms is het moeilijk om de eigen dienstverlening objectief en van op afstand te beoordelen.

Onze gecertificeerde butlers zijn getraind om uiterst precies elk detail op te merken tijdens een mystery visit. We helpen u om een objectief beeld te krijgen van uw prestaties. We helpen u ontdekken hoe uw team bijdraagt aan de algemene indruk van uw gasten. We wijzen op gemiste verkoopsopportuniteiten en identificeren de noden op het vlak van training en ontwikkeling van uw personeel.

Constructieve feedback en een waarderingsprogramma van VIP & Butler Services worden uw deel.

Concreet mag u van ons het volgende verwachten na onze Mistery Visit:

  • een compleet rapport van de verschillende departementen zoals:
    • reservatie
    • front-office
    • technische dienst
    • housekeeping
    • restaurant - ontbijt - bediening
  • algemene indruk
  • individueel gesprek om alle punten van het rapport te bespreken
  • uitgebreid overzicht van opvolgingsmogelijkheden en coaching programma's
  • "Selected Preferred Partner" muurbord van VIP & Butler Services
  • Award certificaat
  • foto's van uw zaak op onze webpagina
  • link naar uw website
  • cadeaucheques t.w.v. 300 euro van VIP & Butler Services