Diensten voor hotels en B&B's

Flexibele, professionele hulp en constructieve beoordelingen door gecertificeerde butlers dragen bij tot het succes van uw zaak.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Hebt u nood aan professionele ondersteuning of extra personeel? Misschien om een onvoorziene drukke periode te overbruggen of om tijdelijk personeel te vervangen of om specifieke taken te vervullen tijdens een evenement?

U kan onze ervaren mensen inschakelen voor enkele uren of een langere periode. De exacte invulling varieert in alle flexibiliteit volgens uw behoefte. Onze medewerkers zijn steeds beleefd, vriendelijk, professioneel en anticiperend op elk moment.

U kan bij ons terecht voor:

  • Portier
    • openen van deuren
    • gasten verwelkomen
  • Bagagist
    • ​koffers in- en uitladen
    • verzamelen en coördineren van bagages
  • Conciërge
    • toeristische bezienswaardigheden aanbevelen
    • theatertickets bestellen, taxi's reserveren, droogkuis coördineren, ...
  • Front-office:
    • receptiemedewerkers (dag-en nachtdienst)
    • night auditor
  • Guest relations
    • gasten begeleiden
    • aanspreekpunt zijn voor de klant
  • Food & Beverage medewerker
    • ontbijt
    • restaurant
    • bar
  • Meeting & events
    • zalen opstellen
    • koffietafels klaarzetten
  • Bijstaan van technische dienst
    • problemen rapporteren bij technische dienst
    • bijstaan bij verhuizing
    • assistentie verlenen bij noodgeval
    • hulp bieden bij evacuatie

Mystery Visits en Selected Preferred Partnership

Uw zaak staat voortdurend onder het kritisch toezicht van uw gasten. U en uw personeelsleden geven het beste van zichzelf om de gasten van dienst te zijn. Toch kan het wel eens fout lopen. Soms is het moeilijk om de eigen dienstverlening objectief en van op afstand te beoordelen. Een mystery visit kan zeer verhelderend zijn. Het geeft u een kijk op uw zaak door de ogen van uw gast.

Onze gecertificeerde butlers zijn getraind om uiterst precies elk detail op te merken tijdens een mystery visit. We helpen u om een objectief beeld te krijgen van uw prestaties. We helpen u ontdekken hoe uw team bijdraagt aan de algemene indruk van uw gasten. We wijzen op gemiste verkoopsopportuniteiten en identificeren de noden op het vlak van training en ontwikkeling van uw personeel.

Constructieve feedback en een waarderingsprogramma van VIP & Butler Services worden uw deel.

Concreet mag u van ons het volgende verwachten na onze Mistery Visit:

  • een compleet rapport van de verschillende departementen zoals:
    • reservatie
    • front-office
    • technische dienst
    • housekeeping
    • restaurant - ontbijt - bediening
    • algemene indruk
  • een individueel gesprek om alle punten van het rapport te bespreken
  • een uitgebreid overzicht van opvolgingsmogelijkheden en coaching programma's
  • een "Selected Preferred Partner" muurbord van VIP & Butler Services
  • een jaarlijkse ster-beoordeling en award certificaat
  • 3 foto's op de webpagina van VIP & Butler Services
  • een link naar uw website
  • een persoonlijke geschenkbon van VIP & Butler Services

Op zoek naar extra hulp of advies?

Contacteer ons en wij helpen u verder